Termeni si conditii

1. Date de identificare:

Societatea Comerciala 360FURNITURE INTERIOR DESIGN S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Str. Pictor Constantin Stahi, nr. 11, Sector 1, od 010187 Bucuresti M: 0040 752.060.022 

2. General

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre 360FURNITURE si acesta.

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris catre 360FURNITURE.

2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.360FURNITURE.ro.

2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului 360FURNITURE sau oricarui tert cu care 360FURNITURE are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document va trimite un e-mail pe adresa 360FURNITURE@360FURNITURE.ro cu precizarea ca:

2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de 360FURNITURE prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea 360FURNITURE de orice natura (electronic, telefonic, etc)

2.5.2. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze 360FURNITURE sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la 360FURNITURE destinate acestui scop.

2.7. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de 360FURNITURE si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, 360FURNITURE va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2.8. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre 360FURNITURE, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu adresa de livrare in Romania. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.

3. Continut

3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a 360FURNITURE, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de 360FURNITURE, includerea oricarui continut in afara site-ului 360FURNITURE, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al 360FURNITURE asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al 360FURNITURE.

3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre 360FURNITURE si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea 360FURNITURE cu referire acel continut.

3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.

3.5. In cazul in care 360FURNITURE confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea 360FURNITURE pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea 360FURNITURE si/sau al angajatului sau colaboratorului 360FURNITURE care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

4. Contact pentru Clienti si Membri

4.1. 360FURNITURE publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite automat 360FURNITURE sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice.

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea 360FURNITURE de a contacta Membrul sau Clientul.

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate 360FURNITURE se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si 360FURNITURE, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea 360FURNITURE in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.

5. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea 360FURNITURE.

5.2. Datele preluate de la Membru in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre 360FURNITURE in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:

5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite (in partea de jos a e-mail-ului in sectiunea “Click pentru dezabonare”

5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, in cadrul Contului individual al Membrului, de pe www.360FURNITURE.ro.

5.3.3. Prin contactarea 360FURNITURE la datele de mai sus, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document si se aplica doar ulterior transmiterii intentiei de renuntare.

5.5. 360FURNITURE isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea 360FURNITURE, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

5.6. 360FURNITURE nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial al 360FURNITURE, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor. 

6. Politica de confidentialitate

6.1. 360FURNITURE poate colecta date cu caracter personal si date cu caracter special, pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:

  • validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta (360FURNITURE conditioneaza de confirmare scrisa sau telefonica expedierea primei comenzi pentru un Cont nou, pentru conformitatea datelor);
  • ulterior validarii comenzii, pentru transmiterea de informatii privind produsele, perioadele de livrare, anulari sau a probleme de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
  • pentru a facilita accesul acestuia la serviciu;
  • trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, in format exclusiv electronic;
  • scopuri statistice.

Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca 360FURNITURE sa colecteze si sa administreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001. Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la 360FURNITURE, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:

  • a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate la un moment dat;
  • b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
  • c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
  • d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre 360FURNITURE a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care il vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre 360FURNITURE a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.

6.2. 360FURNITURE poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre 360FURNITURE pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea 360FURNITURE si/sau al eventualilor terti cu care 360FURNITURE are contracte de parteneriat in acel moment.
 

Politica de utilizare Cookie-uri pe www.360FURNITURE.ro

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cumpărături”. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului.

Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile 360FURNITURE pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online si istoricul cosului de cumparaturi. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la intelegerea modalitatii in care un utilizator beneficiaza de www.360FURNITURE.ro, permitand imbunatatirea structurii si continutului dar excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

360FURNITURE foloseste doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe (fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei/browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator. Cookie-urile folosite de partenerii operatorului unei pagini web, incluzand fara limitari utlizatorii paginii web, fac obiectul Politicii de Confidentialitate respective.

O vizita pe www.360FURNITURE.ro poate plasa: Cookie-uri de performanta a site-ului, Cookie-uri de analiza a vizitatorilor, Cookie-uri pentru geotargetting, Cookie-uri de inregistrare, Cookie-uri pentru publicitate sau Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.

Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator si sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit.

Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookie-urile sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web).

Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale www.360FURNITURE.ro. Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile; dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.

Exemple de intrebuintari importante ale cookie-urilor:

  • Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.
  • Acces adaptat pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.
  • Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode, functii de safe search).
  • Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.

Securitate si probleme legate de confidentialitate Cookie-urile NU sunt virusi si folosesc formate tip plain text; nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Intrucat cookie-urile pot fi folosite pentru scopuri negative deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, fiind folosite ca o forma de Spyware (spionaj privind activitatea consumatorului), multe produse anti-spyware marcheaza cookie-urile in mod constant pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate. Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata). Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookie-urilor pe servere. Este foarte important ca Utilizatorul sa aleaga metoda cea mai potrivita de protectie a informatiilor personale si sa:

  • Particularizeze setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.
  • Seteze termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.
  • Ia in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookie-uri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.
  • Instaleze si sa actualizeze constant aplicatii antispyware.

Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos.

Se recomanda actualizarea programelor de navigare in mod constant, pentru ca multe dintre atacurile bazate pe cookie-uri se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

6.3. Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese, dar numai in conformitate cu art. 2.8.

6.4. Pentru exercitarea drepturilor cf art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa 360FURNITURE, conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea data.

6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.

6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale PayU S.A. prin solutia integrate si PayPAL; PayU S.A. este furnizorul 360FURNITURE de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit pentru plati in rate astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informatii despre plati. Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.

6.7. 360FURNITURE nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

6.8. Politica de confidentialitate 360FURNITURE se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. 360FURNITURE nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.

6.9. 360FURNITURE se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.

6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/ accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

6.11. Procesatorul de carduri bancare agreat de catre 360FURNITURE, PayU S.A. are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

6.12. 360FURNITURE garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.

6.13. 360FURNITURE nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.

7. Politica de vanzare online

7.1. Accesul la serviciu

7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site.

7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

7.1.3. 360FURNITURE isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in cazul in care considera ca in baza comportamentului avut de catre Client (plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, plasarea de comenzi care ulterior sunt anulate sau modificate cu exceptia cazurilor permise de la art. 7.3.7, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc) , accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel 360FURNITURE. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.

7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

7.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, 360FURNITURE isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.

7.1.6. 360FURNITURE poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.360FURNITURE.ro, societatii 360FURNITURE INTERIOR DESIGN S.R.L. si /sau partenerilor sai;
  • Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi 360FURNITURE ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
  • livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
  • alte motive justificate (de ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de doua comenzi.

7.2. Produse si servicii

7.2.1. 360FURNITURE poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care 360FURNITURE are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

7.2.3. 360FURNITURE poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.

7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

7.2.5. Pretul RRP semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, nefiind asimilate si nefiind incluse in vanzarile cu pret redus, astfel cum acestea sunt definite de OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.

7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. 360FURNITURE nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala. Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii decat modificari ale facturilor emise decat in limitele precizate.

7.2.7. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit, plata cu cardul pentru plati in rate (la comenzi peste 500 ron utilizand – Card Avantaj, BRD Finance sau Star BT), prin transfer bancar cat si la livrare catre curier numai in numerar.

7.2.8. In cazul platilor online cu cardul 360FURNITURE nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

7.2.9. Plata in numerar la livrare (la curier) este o metoda de achitare disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse. In cazul in care Clientul comanda cantitati mai mari din acelasi produs (mai mult de 10 produse de acelasi tip), pentru produsele livrate direct de la Producator (in acest caz se va mentiona expres la descrierea produsului pe site) sau comanda este in valoare de mai mult de 1000 lei, 360FURNITURE ofera posibilitatea de a achita comenzile doar in avans fie prin plata on line, fie prin transfer bancar. Plata in numerar la livrare (la curier) este taxata suplimentar cu 4 lei/comanda.

7.2.10. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea 360FURNITURE, acestea fiind cu titlu de prezentare. 360FURNITURE poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.

7.2.11. In imaginile produselor si/sau serviciilor 360FURNITURE isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.

7.2.12 In cazul putin probabil cand 360FURNITURE nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative:
a. anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat
b. primirea unor credite activabile pe site in anumite conditii care vor putea fi folosite pentru achizitii produse doar pe www.360FURNITURE.ro

7.2.13 TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre 360FURNITURE catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in HG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre 360FURNITURE (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator). 
 

7.3. Comanda online

7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe www.360FURNITURE.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi.

7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

7.3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre 360FURNITURE atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre 360FURNITURE, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre 360FURNITURE (direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, 360FURNITURE are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de 360FURNITURE (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca 360FURNITURE nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.

7.3.4. 360FURNITURE va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
  • 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de 360FURNITURE, in cazul platii online;
  • 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea 360FURNITURE si/sau partenerilor acestuia;
  • 7.3.4.5. realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
  • 7.3.4.6. pentru alte motive obiective.

7.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre 360FURNITURE in maxim 14 zile de la data la care 360FURNITURE a luat la cunostiinta de acest fapt sau poate fi convertita in credite 360FURNITURE in conditiile art. 7.9.5 la solicitarea Clientului.

7.3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de 360FURNITURE, 360FURNITURE va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea clientului. In aceasta situatie, 360FURNITURE isi rezerva dreptul de a oferi, suplimentar fata de sumele cuvenite rambursabile din avans, si credite promotionale (gratis) pentru orice produs ce a fost comandat si a devenit, ulterior confirmarii comenzii si din motive independente de 360FURNITURE, indisponibil pentru livrare. Utilizarea creditelor se poate face doar pe www.360FURNITURE.ro si este conditionata de comportamentul standard al clientului; 1 credit este echivalent cu 1 RON si nu poate fi transferat intre conturi sau utilizatori. Orice suspiciune de frauda in comportamentul Clientului duce la invalidarea creditelor promotionale gratuite.

7.3.7. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului. Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe 360FURNITURE@360FURNITURE.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii.

a. Clientul renunta la un produs si notifica 360FURNITURE.ro inainte de expedierea comenzii

b. Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii

c. Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare

d. Modificarea adresei de livrare

e. Cumularea comenzilor (valabil doar pentru comenzile cu plata la livrare) cu perioade de livrare apropiate (maxim o zi diferenta a ultimei zile din interval). In situatia cumularii unei comenzi, comanda initiala se anuleaza si statusul acesteia va aparea ca fiind "comanda anulata", iar produsele aferente comenzii cumulate se vor adauga in comanda cu care se solicita cumularea.

f. Modificarea metodei de plata

g. Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc).

7.3.8. Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora.

7.3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
 

7.4. Comanda telefonica
7.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.
 

7.5. Contract si finalizare
7.5.1. 360FURNITURE va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.

7.5.2. 360FURNITURE va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului.

7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si decontat) din partea 360FURNITURE, devine Contract onorat.

7.5.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.

7.5.5 In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate (imprimata pe verso AWB) si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica 360FURNITURE si curierul (daca constatarea s-a facut in prezenta acestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa 360FURNITURE@360FURNITURE.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc). Daca Clientul nu a facut constatarea in prezenta curierului acesta NU mai poate invoca diferentele.

7.6. Transport

7.6.1. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la 360FURNITURE, este efectuata numai prin intermediul sistemului de curierat rapid.

Pretul livrarii produselor practicat de 360FURNITURE este de 18 RON (inclusiv TVA) daca coletul are greutatea de pana la 5 (cinci) kg, crescand proportional cu greutatea coletului cu 1 RON/fiecare kilogram suplimentar. Rambursul (plata la livrare) are un cost separat suplimentar de 4 RON/livrare (indiferent de valoarea rambursului). Pretul serviciilor de livrare se calculeaza si sunt comunicate Clientului la momentul plasarii comenzii in functie de greutatea totala a comenzii (in cazul in care sunt mai multe bunuri) si valoarea totala a bunurilor comandate. 360FURNITURE estimeaza pe baza unor indicatori interni costul transportului si Clientul accepta in mod expres prin plasarea comenzii estimarile pentru costul transportului, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului.Pentru a asigura integritatea produselor mici si fragile si pentru a reduce perioada de livrare, 360FURNITURE foloseste sistemul de MultiColet: o comanda este trimisa cu mai multe expeditii separate (in zile separate). Clientul poate verifica numarul de expeditii al unei comenzi si statusul acestora in sectiunea Contul meu de pe www.360FURNITURE.ro. 360FURNITURE nu garanteaza in niciunfel ca o comanda este transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in doua expeditii. Modul de impachetare si livrare este la libera alegere a 360FURNITURE, cu respectarea obligatiei de livrare integrala a produselor in perioada asumata. 

Pentru colete voluminoase (peste 35 kg), 360FURNITURE adauga o taxa de manevrare. Taxa include materiale suplimentare pentru protectie, transport special pentru colete voluminoase, asigurarea produselor pe durata transportului si livrare pana in fata usii locuintei. Aceasta taxa se calculeaza si se plateste separat in functie de oferta transportatorului delegat si doar la cererea expresa a clientului.

In anumite conditii 360FURNITURE poate oferi transport gratuit (in functie de valoarea comenzii sau alte activitati promotionale) dar nu ofera si taxa de manevrare (de la masina pana la usa clientului) decat in baza unei unei cereri exprese a clientului si plata separata a acestui serviciu.  360FURNITURE nu poate fi obligat sub nicio forma sa ofere transport gratuit daca Clientul nu respecta conditiile standard de utilizare a serviciilor www.360FURNITURE.ro

7.6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al 360FURNITURE, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul 360FURNITURE, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata. Ca regula, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda).
Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 2 zile si 8 saptamani) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, 360FURNITURE va informa de indata Clientul prin E-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda/produs fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.

7.6.3 Clientul poate primi ca si oferta promotionala, livrare gratuita (aceasta oferta nu se refera la taxa de manevrare care este separat perceputa) pentru achizitia de bunuri cu valoare totala peste 300 RON, numai in anumite conditii, incluzand dar nelimitandu-se la:

a. greutatea coletului sub 10 kg
b. mentinerea comenzii in formula initiala (fara modificari/amanari)
c. in cazul returnarii, Clientul converteste sumele in credite

Gratuitatile nu sunt obligatorii pentru 360FURNITURE. Oferirea transportului gratuit nu include taxa de manevrare pentru colete voluminoase.

7.7. Calitate si garantii

7.7.1. 360FURNITURE respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la 360FURNITURE. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung.

Raspunderea 360FURNITURE, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; 360FURNITURE nu inlocuieste si nu repara produsele defecte sau neconforme. Produsele neconforme redevin proprietatea 360FURNITURE. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta sa primeasca contravaloarea produselor si transportului in cazul lipsei de conformitate.

7.7.2. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate atat pe site cat si in scris in cadrul documentul-lista tiparit pe verso AWB. Clientul este obligat sa pastreze acest document-lista si sa respecte indicatiile de pe acesta. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie 360FURNITURE si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului si ca un document disponibil la adresawww.360FURNITURE.ro, prin e-mail, sau sub forma unei brosuri introdusa in fiecare colet (de la caz la caz). Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin solicitare telefonica sau e-mail catre 360FURNITURE@360FURNITURE.ro

7.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor

7.8.1. Cu exceptia limitarilor art. 7.9 privitoare la achizitia cu credite 360FURNITURE, Clientul 360FURNITURE poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

  • 7.8.1.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
  • 7.8.1.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;
  • 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie
  • 7.8.1.4 Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii.

7.8.2. 360FURNITURE poate oferi acoperirea tuturor costurilor de livrare pentru produse returnate (atat la livrare cat si la returnare indiferent de motivul returnarii) ca si procedura de fidelizare daca se foloseste formularul mentionat la art 7.8.3 pct a) iar returul se solicita si proceseaza prin sectiunea Contul meu de pe www.360FURNITURE.ro. In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal) se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

7.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza 360FURNITURE cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul 360FURNITURE Interior Design S.R.L. in sectiunea Retur;
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.

7.8.4. Clientului care a notificat 360FURNITURE conform art 7.8.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre 360FURNITURE sau unei persoane autorizate de 360FURNITURE sa receptioneze produsele (de obicei firma de curierat rapid indicata in formularul de Retur de pe www.360FURNITURE.ro), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat 360FURNITURE decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. 

7.8.5. Clientul 360FURNITURE nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

7.8.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

7.8.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).

7.8.5.3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.

7.8.5.4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).

7.8.5.5. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

7.8.6. Membrul/Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.

7.8.7. In cazul retragerii din contract a Clientului, 360FURNITURE ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 7.8.2. si 7.8.3. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

7.8.8. Clientul 360FURNITURE poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).

7.9. Credite

7.9.1 360FURNITURE poate acorda credite cu titlul de cheltuieli deductibile de marketing si poate modifica mecanismul unilateral, fara ca Utilizatorii sa poata cere daune interese pentru ne-alocarea sau anularea de credite 360FURNITURE. Un credit este echivalent cu 1 RON si poate fi folosit pentru a achiziona bunuri de pe www.360FURNITURE.ro.
Creditele promotionale se primesc in urmatorul mecanism:

7.9.1.1 Credite din invitatii prieteni

  • 1. - Clientul transmite invitatii de inscriere pe site in calitatea sa de membru catre persoane reale care nu sunt deja si nu au fost membri ai comunitatii www.360FURNITURE.ro;
  • 2. - Aceste persoane care au primit invitatii prin mecanismele puse la dispozitie pe site se inregistreaza si devin Membri;
  • 3. - Dupa ce au devenit Membri, aceste persoane achizitioneaza produse plasand comenzi din contul nou creat prin invitatie. La expirarea perioadei de denuntare (30 zile de la livrare) pentru prima comanda achitata de catre o persoana invitata de Client prin siteul www.360FURNITURE.ro, Clientul care a trimis invitatia primeste credit 20 lei, activabil in siteul www.360FURNITURE.ro. Creditele se incarca in contul Clientului si pot fi folosite pentru plata produselor la paritatea 1 credit=1 RON.

7.9.1.2 Credite oferite pentru fidelizare sau alte activitati de compensare: 360FURNITURE notifica prin e-mail clientul ca a primit creditele aferente unor mecanisme de activare sau ca si compensare pentru produse intarziate sau anulate. Clientul trebuie sa urmeze linkul indicat in e-mail si sa activeze/incarce creditele in siteul www.360FURNITURE.ro. Dupa incarcare acestea pot fi utilizate la plata bunuri sau transport pentru orice comanda plasata din acel cont.

7.9.2 Perioada de valabilitate (utilizare) a creditelor 360FURNITURE este nelimitata. Creditele 360FURNITURE nu pot fi transformate in lei si nu pot fi folosite in afara siteului www.360FURNITURE.ro sau in afara contului in care sunt incarcate si pentru alti Membri.

7.9.3. In cazul unor suspiciuni de frauda privind obtinerea si utilizarea de Credite Promotionale 360FURNITURE isi rezerva dreptul de a anula unilateral orice alocare sau folosire a creditelor 360FURNITURE, fara ca Utilizatorul sa aiba dreptul de a pretinde daune interese sau contravaloarea acestor credite.

7.9.4 In cazurile de la art. 7.8.1 aplicabile produselor platite total sau partial cu credite promotionale gratuite, sumele returnate nu se pot rambursa in conturi bancare indicate de Client; in caz de retur Clientul va primi credite 1 credit=1 RON si le va utiliza doar pe www.360FURNITURE.ro pentru achizitii ulterioare.

8. Frauda

8.1. 360FURNITURE nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

8.3. 360FURNITURE declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele 360FURNITURE.

8.4. Clientul sau Membrul va informa 360FURNITURE asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

8.5. 360FURNITURE nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

8.6. Comunicarile realizate de catre 360FURNITURE prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

8.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau 360FURNITURE. 360FURNITURE isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.

8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre 360FURNITURE catre Membru / Client.

8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.

8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre 360FURNITURE catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

8.8. Urmarirea de obtinere de credite 360FURNITURE in conditiile art. 7.9 prin folosirea de conturi false (nume care nu sunt reale, mai mult de un cont per persoana fizica sau prin folosirea identitatii unor persoane dar de catre alta persoana) se considera tentativa de frauda si va avea ca efect anularea avantajelor obtinute, blocarea accesului la siteurile 360FURNITURE si raportarea catre autoritatile relevante. 

9. Limitare de responsabilitate

9.1.360FURNITURE nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre 360FURNITURE violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii 360FURNITURE, conform detaliilor de contact la 360FURNITURE@360FURNITURE.ro astfel incat 360FURNITURE sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

9.3. 360FURNITURE nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al 360FURNITURE.

9.4. 360FURNITURE nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

9.5. 360FURNITURE este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al 360FURNITURE, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

9.6. 360FURNITURE nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului

9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului. 

10. Forta majora si cazul fortuit

10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese. 10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

10.6. Exceptional (fara vina 360FURNITURE) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi facuta. In acest caz, Clientul va putea primi un credit promotional activabil (la optiunea 360FURNITURE si de la caz la caz) ce va putea fi folosit in mod nelimitat pentru achizitionarea de produse de pe siteul www.360FURNITURE.ro asa cum este descris la pctul 7.9.

11. Litigii

11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre 360FURNITURE Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".

11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si 360FURNITURE se va rezolva pe cale amiabila.

11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si 360FURNITURE sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile

11.4. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, 360FURNITURE ofera Membrului/Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune . In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL: ODR.

11.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

11.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. 

12. INFORMATII PRIVIND DEEE

12.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, CLIENTII vor avea in vedere urmatoarele:

12.1.1. CLIENTII au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;

12.1.2. Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct de catre Asociatia Ecotic (conform pct. 1.3 si 1.4) si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE . Puteti accesa lista punctelor de colectare: http://www.ecotic.ro/consumatori/puncte-colectare-DEEE

12.1.3. Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel, 360FURNITURE aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat; CLIENTII 360FURNITURE pot preda DEEE echivalent comunicand aceasta optiune catre 360FURNITURE la momentul comenzii sau la primirea acesteia;

12.1.4. 360FURNITURE asigura colectarea, in timpul programului de lucru, de la utilizatorii finali, cu titlu gratuit, fara obligatia acestora de a cumpara EEE de tip echivalent, a DEEE de dimensiuni foarte mici in cadrul punctului de lucru 360FURNITURE de la adresa: Soseaua Giurgiului nr 321, sector 4, Bucuresti.

12.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate si ca acestea au fost introduse pe piata dupa data de 31.12.2006 reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce si cu bara neagra in partea de jos, ca in imaginea alaturata.

12.3. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari separate.

13. Dispozitii finale

13.1. 360FURNITURE isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

13.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, 360FURNITURE nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

13.3. 360FURNITURE isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. 

14. Contact si alte informatii

14.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu 360FURNITURE, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon {0723300995}, de Luni pana Vineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la 360FURNITURE@360FURNITURE.ro

14.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.360FURNITURE.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea SC 360FURNITURE Interior Design S.R.L

15. Definitii ale termenilor utilizati pe site sau in “Termeni si conditii”:

360FURNITURE - Societatea 360FURNITURE INTERIOR DESIGN S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Str. Trifesti,  nr 12, Sector 1, J40/11714/2011, CUI RO 29169645, capital social - 200 ron organizata in baza legii romane.

SITE - Domeniu www.360FURNITURE.ro si subdomeniile acestuia.

CONTINUT are urmatoarea definitie:

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre 360FURNITURE prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al 360FURNITURE UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de 360FURNITURE intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care 360FURNITURE are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la 360FURNITURE, sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.

MEMBRU - Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre 360FURNITURE si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT - Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.

COMANDA - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre 360FURNITURE intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea 360FURNITURE cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre 360FURNITURE catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre 360FURNITURE sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.