Politici retur

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
  2. Completeaza  formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
  3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
  4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele pe adresa contact@360furniture.ro. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri
Termeni si conditii Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative: Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor (cutie, palet, lada,etc.). Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014. 360 Furniture Concept Store va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care 360 Furniture Concept Store nu s-a oferit sa recupereze ea insasi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale. Returnarea contravalorii pretului de achizitie a produsului se va face de catre 360 Furniture Concept Store prin una dintre urmatoarele optiuni:
  • virament bancar: din contul 360 Furniture Concept Store in contul tau;
  • refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul);
In cazul returnarii produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, daca ati exprimat in prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate. Produsele confectionate in functie de specificatiile tale sau personalizate nu se returneaza! Pentru orice alte detalii va stam la dispozitie!